poniedziałek, 5 października 2015

Mój nowy Must have- Bezacetonowy Zmywacz do paznokci - Sensique

Ostatnio w wygranej paczuszce  znalazłam Bezacetonowy Zmywacz do paznokci o zapachu magnolii z Sensique. Bardzo cieszę się z tego powodu, bo pewnie sama bym po niego nie sięgnęła.

Od początku byłam do niego sceptycznie nastawiona, bo zmywacz ten jest bardzo mały i występuje w płatkach. Z taką formą zmywacza wcześniej się nie spotkałam. Nie spodziewałam się więc wiele. Na szczęście bardzo mile się rozczarowałam:)

Opakowanie zawiera 30 nasączonych płatków, które są bardzo cieniutkie, znacznie cieńsze od nasączonego zmywaczem wacika. Wydawało mi się, że płatki będą bardzo słabo nasączone, przez co i nieskuteczne. Okazało się, że jeden płatek wystarcza mi na zmycie nawet 5-ciu paznokci, radzi sobie też z ciemnymi lakierami. Poradził sobie też ze zmyciem mojego "pękacza". Pokazywałam go TUTAJ. Ponadto fajnie natłuszcza paznokcie, a nie wysusza jak inne zmywacze. Nie wiem czy pachnie akurat magnolią, ale jak dla mnie chociaż nie śmierdzi:)

Opakowanie (zmywacz dostępny tylko w Naturach) kosztuje ok. 5,99 zł/30 szt.

Forma płatków sprawia, że nie musimy mieć do jego użycia wacików, poza tym zabiera bardzo mało miejsca.

Jest więc idealny w podróży:)Jest to fajny, przydatny gadżet. U mnie być może zastąpi nawet zwykłe zmywacze. Jestem bardzo zadowolona z tego wynalazku, dużo bardziej niż ze zmywaczy z gąbkami. Na pewno warty wypróbowania:)Miałyście z nim do czynienia? Bądź z innym w podobnej formie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz